Ønsker du at spille fodbold i Silkeborg, så meld dig ind i Silkeborg Boldklub. Mød op i klubhuset tirsdage og torsdage, fra kl 18:00.

Du kan, som ny medlem, træne kvit og frit i 1 måned, for at se om SB er noget for dig.

Silkeborg Boldklub er en ren senior klub, og pt har vi 2 senior hold. Serie 3 og Serie 5.

Vores første hold spiller med i den kommende sæson med i toppen af serie 3 efter at være rykket ned fra serie 2 i efteråret 2016.

Vores serie 5 hold rykkede ned til Serie 5 i den netop overståede sæson. Det er et serie 5 hold, hvor der er lagt vægt på, at have det sjovt, og spille en god gang “hygge” bold, men tag ikke fejl, alle tager fodbolden seriøst.

I Silkeborg Boldklub har vi mange fælles arrangementer, som fællesspisning i klubhuset, FIFA turneringer, bordfodbold turneringer, opstartsfest, sommerfest, afslutningsfester, nytårs cup og indendørs fodbold hver fredag hele vinter perioden.

Silkeborg Boldklub er derfor en klub for alle.
Uanset om du kommer for at spille seriøst fodbold eller for sjov, så er der plads til dig.

I Silkeborg Boldklub er klublivet og det, at medlemmerne har lyst til at spille og være i klubben det vigtigste. Derfor bestræber vi os i SB på, at have et godt kammeratskab medlemmerne i mellem. Folk skal synes, at det er sjovt at komme til fodbold i SB og måske også blive i klubhuset bagefter træning. Det er med andre ord glæden ved, at spille fodbold der er det vigtigste i Silkeborg Boldklub. Vi tror på, at sportslig succes skal komme indefra klubben og ikke ved at være en ‘svingdørsklub’, hvor folk kun er en halvsæson eller to. I SB tales der meget om ‘klubfølelse’. Der er mange medlemmer som føler, at de er en del af klubben og ikke vil kunne forestille sig at spille fodbold et andet sted. Den følelse hos mange medlemmer er hovedårsagen til, at klubben er kommet gennem de hårde tider og nu har eksisteret i over 60 år.